De applicatie voor arbodiensten

Als arbodienstverlener ondersteun en adviseer je werkgevers en werknemers bij ziekteverzuim en arbeidsomstandigheden.

Efficiënt werken in de applicatie
Ook bij arbodiensten is het tekort aan personeel een groeiend probleem. Daarom is een efficiënt en effectief verzuimbeheer van groot belang. De Onvia Applicatie biedt uitkomst; hiermee heb je één systeem waarin je het verzuim van werknemers beheert. Door de diverse functionaliteiten werk je efficiënt en bespaar je tijd.

De voordelen van de Onvia applicatie

  • Eén modulair systeem dat naar eigen wens is in te richten.
  • Mogelijkheid tot triage, taakdelegatie en supervisie.
  • Facturatiemodule waardoor je overzicht behoudt en altijd juist en snel factureert.
  • DIGIZSM zorgt ervoor dat je aanvragen rechtstreeks bij het UWV gemeld worden
  • Koppelingsmogelijkheden waarmee je kunt koppelen met de HR-systemen van werkgevers.
  • Rapportages met managementinformatie waardoor je kunt inspelen op de toekomst.

     

Offerte aanvragen

Vraag nu een offerte op en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Meer informatie

Neem voor meer informatie contact op met ons op.

Arbodiensten

Tevreden klanten

Uniek

Functionaliteiten

 

De functionaliteiten zijn eenvoudig te integreren binnen iedere organisatie. Een kleine greep uit de beschikbare functionaliteiten die worden ondersteund:

Triage

Elk dossier binnen Onvia kan worden opgebouwd met een eigen protocol. Naast de standaard poortwachterstappen kan deze worden uitgebreid met eigen invullingen.

Wat betekend het voor jou:
Je kunt de dienstverlening optimaliseren en mensen inzetten op taken en dossiers die de juiste aandacht nodig hebben. Je bepaalt zelf wanneer, wie en onder welke omstandigheden de taken worden uitgevoerd.

Taakdelegatie & Supervisie

Met Taakdelegatie & Supervisie kun je bij de medische professional de taken verdelen, de bekwaamheden vastleggen per periode en controle uitoefenen.

Wat betekend het voor jou:
Rondom taakdelegatie is het belangrijk dat je controle hebt en houdt op het proces en wat daarbinnen gebeurt. Bedrijfsartsen zijn schaars en daarom wordt er steeds meer gekeken naar de verdeling van taken, taakdelegatie helpt met de controle hierop.

Communicatie

Een functionaliteit waarbij de werkgever en werknemer alleen in actie hoeven te komen als je dat wilt. Met Self Service bepaal je zelf welke documenten je beschikbaar stelt.

Wat betekent dit voor jou:
Je hoeft geen documenten meer per mail beschikbaar te stellen en bent daardoor altijd AVG-proof. Tevens ondersteun je zowel werkgever als werknemer met een laagdrempelige en vooral veilige manier van toegang tot de applicatie.

Facturatie

Elke stap in het dossier kan leiden tot een facturatieregel. Elke maand kan je via onze facturatiemodule een uitdraai maken van de vastgelegde verrichtingen en deze controleren. Na controle ontvang je een export voor je financiële systeem en staat in Onvia bij elke klant een factuur klaar.

Wat betekent dit voor jou:
Door het overzicht van verrichtingen heb je inzichtelijk hoeveel je werkelijk besteedt. Naast het vastleggen heb je geen omkijken naar de factuurspecificatie.

DIGIPoort / DIGIZSM

Werknemers waarvoor een Vangnet indicatie geldt of bijvoorbeeld de WAZO aanvraag kunnen in Onvia via onze DIGIZSM koppeling rechtstreeks bij het UWV gemeld worden. Dit scheelt je een aantal handelingen, je bent in letterlijk twee klikken klaar en ontvangt altijd achteraf een bevestiging van ontvangst.

Er is dus geen machtiging meer nodig om deze meldingen via DIGIPoort namens de werkgever te doen.

Koppelingen

Je administratie rondom werkgevers en werknemers is cruciaal, naast het beschikken over correctie NAW gegevens van werknemers is de registratie van aantallen werknemers ook cruciaal in verband met de facturatie. Onvia biedt koppelingen voor de volgende systemen:

  • AFAS
  • Nmbrs
  • Loket
  • Cobra
  • Salarisgemak
  • Verzekeringsinzicht
  • SAP Succesfactors
  • HRToday

Testimonials

Wat klanten zeggen

De samenwerking met Onvia is er inmiddels al 10 jaar en dit altijd naar volle tevredenheid. Wat we het meest waarderen zijn de persoonlijke contacten en het altijd blijven meedenken tot er een passende en werkende oplossing voor onze wensen gevonden is.

Door deze werkwijze met hun gebruikers maken we met elkaar van Onvia een completere applicatie.

Wij zijn nog volop bezig met het overzetten van onze huidige Verzuimapplicatie naar Onvia. Daarbij merken wij dat de medewerkers van Onvia goed  meedenken over hoe het e.e.a. te realiseren.  Ze nemen werk uit handen en ons daarbij op sleeptouw. Dat laatste vinden we ook belangrijk omdat we uiteindelijk tot op zekere hoogt ook zelfredzaam moeten zijn

Al met al leuk en goed traject waarvoor onze dank. 

Meer informatie

Heb je vragen of wens je meer informatie te ontvangen? Neem dan contact met ons op via info@onvia.nl of 085-051 00 01.